Wat is de status van mijn bestelling?

Je kan de status van je bestelling inzien in je account. Hier zie je direct alle bestellingen die je bij ons hebt gedaan. Bovenaan staat de meest recente bestelling met de status erachter vermeld.
Als u de bestelling opent door op ‘bekijk’ te klikken, ziet u het volledig overzicht.

Als u geen account heeft aangemaakt kunt u ons een mail sturen. Vermeldt hierbij uw ordernummer.
Klik hier om naar de contactpagina te gaan.

2 thoughts on “Wat is de status van mijn bestelling?

  1. Hallo

    5 december heb ik een bestelling geplaatst
    echter vandaag 13 december heb ik nog niets ontvangen
    bestelling betreft #1183

    Heeft u een idee waarom het zolang duurt
    Meestal hebben we de bestelling na een dag of drie in huis
    Ik hoor graag vaN U

    VRIENDELIJKE GROET

    jAKOB bALKEMA

    1. Goedenavond,

      dat pakketje is bij ons vertrokken op 5 december en blijkbaar is het ook al drie keer aangeboden door GLS?
      Heeft u daar geen papiertje of dergelijk van ontvangen?

      Met vriendelijke groeten,
      Sabine

Comment on this FAQ

X