Veel gestelde vragen van klanten hebben wij hieronder al voor u samengevat.
Als u op een kruisje klikt, verschijnt het daarbij horende antwoord.
Onderaan deze pagina vind u ook nog handige links.
Voor bestellingen onder de 50,- betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van 7,50. Het maakt hierbij niet uit vanuit welk land u besteld. Boven de 50,- betaalt u geen verzendkosten!
Je kan de status van je bestelling inzien in je account. Hier zie je direct alle bestellingen die je bij ons hebt gedaan. Bovenaan staat de meest recente bestelling met de status erachter vermeld.
Als u de bestelling opent door op ‘bekijk’ te klikken, ziet u het volledig overzicht.
Als u geen account heeft aangemaakt kunt u ons een mail sturen. Vermeldt hierbij uw ordernummer.
Klik hier om naar de contactpagina te gaan.
Hoe werkt het?
- Bij iedere uitgegeven euro spaar je 1 punt.
- Vanaf 200 punten (t.w.v. €10,-) kun je deze verzilveren op je bestelling.
- Verzilveren kan in de winkelwagen door in de melding op ‘Korting toepassen’ te klikken.
- De korting wordt nu toegepast.
Bij het registreren als nieuwe klant krijg je 5 punten cadeau en op je verjaardag (datum op te geven in Mijn account) krijg je 50 punten cadeau!
Wanneer je punten hebt verzilverd en je annuleert of retourneert je bestelling, vervallen deze punten. Deze worden dus niet gerestitueerd.
Saldo bekijken
Via Mijn account kan je bij ‘Mijn Punten’ je saldo inzien en je geschiedenis van gespaarde- en verzilverde punten bekijken.
Alle punten zijn 1 jaar geldig. We brengen je tijdig op de hoogte zodra credits dreigen te vervallen.
U bent niet verplicht om een account aan te maken om te bestellen. Alhoewel het natuurlijk wel gemakkelijker is voor uw volgende bezoek.
Met een account kunt u behalve snel bestellen ook uw huidige en voorgaande bestellingen inzien.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling van de verpakking niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Omdat wij een 100% tevredenheid garantie willen garanderen zijn wij wel altijd benieuwd naar de reden van retour.
Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Hondenspeciaalzaak Lupus zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht stuurt u ons een e-mail naar info@naturis.be. Vermeld altijd het ordernummer erbij.
Wij nemen dan z.s.m. contact met u op over de afhandeling van de retour en zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten z.s.m, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten op uw bankrekening mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u een klacht heeft. Indien er iets niet naar wens is verlopen, of u heeft een klacht over een product dan horen we dat uiteraard graag van u.
Samen met u zullen we dan proberen uw klacht op een passende wijze op te lossen. We raden u daarom ook aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door uw klacht te mailen naar info@hondenspeciaalzaak.be.
Indien dit echt niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Jazeker! Wij zijn aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur.
Wij voldoen aan de belangrijkste Nederlandse wetgeving, onze identiteit is gecontroleerd en het staat iedere klant vrij een klantbeoordeling te plaatsen welke onafhankelijk gemodereerd wordt door de stichting WebwinkelKeur. Bij geschillen kunt u gebruik maken van geschilbemiddeling of een bindende uitspraak door DigiDispuut.
– Onze identiteit is geverifieerd.
– Onze webwinkel voldoet aan en getoetst is op de belangrijkste Nederlandse wetgeving
– Onze webwinkel meerdere manieren biedt om contact op te nemen
– Klantbeoordelingen onafhankelijk geplaatst kunnen worden
– Onze algemene voorwaarden en privacy policy zijn altijd ter inzage beschikbaar op deze website.
Staat het antwoord wat u zoekt er niet bij? Neem dan contact met ons op.